onsdag 8 februari 2012

Alla hjärtanskort - utmaning #39



Utmaningen sponsras av:





Här kommer min tolkning av skissen. Har gjort ett kort till Alla Hjärtans dag.

Som bas har jag använt ett brunt cardstock.


Sedan har jag använt ett vitt papper som jag först färgade in med Distresserna -vintage photo-, -rusty hinge-, -mustard seed- och mini mister med vatten. Lät der torka och sedan torr embossade jag det, därav mönstret.


Hjärtat är utstansat med en dies från Nelli snellen och runt har jag använt distressen - rusty hinge- som jag även har stämplat med.


Blommorna har jag stansat ut med Retro punch. Papperet som jag använt har jag färgat in med distresserna -fired brick-, -vintage photo-, -rusty hinge- och vatten.





















Hoppas att ni blir inspirerade och vill delta och ha chansen att vinna i utlottningen.


Vill ni se mer av mig så finns jag här.


Tack för titten


Carina /ancajo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar