måndag 2 april 2012

Side step card

Idag är det min tur att visa er en variant på step card som inspirationsalster till utmaning #43. Jag har valt att göra ett side step card och beskrivningen till denna modell hittar ni hos Lillnettan.
Jag har valt att använda mig av stämpelmotiv från utmaningens sponsor, Vilda Stamps. De stämplar jag har använt är Älva med blomma, Dubbel lyktstolpe, Svalor, Stenhögar och Brevlådor på rad.
Kortets baksida har jag också dekorerat. Till höger har jag använt mig av min nya personliga stämpel och i mitten har jag maskat in Älva med blomma. Gratisstämpeln kommer även den från Vilda Stamps men den finns inte i deras webshop. Jag har fått den i något välkomstskit på någon scrapträff. I det vänstra hörnet ser ni min egengjorda blomma, som jag höll på glömma bort ;) men den sitter där nu :)

1 kommentar: