måndag 4 mars 2013

Äggstra utmaning

Den här månaden busar vi till det lite och kör med en Äggstra utmaning, och då vill vi att ni naturligtvis skapar påskkort. Jag har gjort en för mig ny kortvikning som heter "magic card". Kul och annorlunda. Dessutom väldigt enkel att göra.


Jag har använt från stämpelmotivet "Sweet surprice" från San´s Design. När kortet öppnas ser det ut så här...


Inuti har jag valt att låta det vara odekorerat, med endast plats att skriva en hälsning. Kortets baksida är dekorerat på mitt eget lilla vis, med min personliga stämpel. Även i den ser ni delar av stämpelmotivet.


Är ni nyfikna på denna kortvikning? Kom tillbaka imorgon så får ni en tutorial.

Du har till den 31 mars 2013 kl 23.59 på dig att skapa ett alster till denna utmaning. Lägg in den på Inlinkz här nedanför. Om du väljer att maila ditt alster så vill vi ha det senast den 30 mars kl 23.59 att maila det till 100procentnorr@gmail.com.

Kom ihåg att du inte kan kombinera denna utmaning med andra och att du ska bo i Sundsvall eller norrut.


Utmaningen sponsras av San´s Design och vinsten består av tre valfria digisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar