lördag 11 augusti 2012

Ny inspiratös

Hej på er!
Sara heter jag och har hållit på med scrapbooking i lite drygt två år. Ett intresse som är relativt avkopplande till mitt arbete som lärare.  Som utbildad kock är även matlagning en fallenhet som familjen gillar och ser framemot.
Jag delar detta intresse med min dotter som idag är 10 år och vi åkte på vår första scrapträff för två år sedan och sedan dess har vi varit på fler. Nu har turen och äran kommit till att vara inspiratös åt 100 % Norr. Något som ska bli roligt, spännande och lite skrämmande att pröva på. Jag har i dagsläget ingen blogg som ni kan kika in i.

Jag har gjort ett monokromatiskt stafflikort i blåa toner. Den söta lilla snickaren Per kommer från Vilda Stamps.
Om man lyfter upp kortets staflidel, så finns det en textruta att skriva sin hälsning på...

Ha en bra lördag!
//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar